Шинэ ном хавтасаа хийлгэлээ


Зиаг Даярга миний бие ойрдоо хавтас мавтас хийгээгүйн байна. Ингээд шинэ гарах гэж буй номны хавтасыг хийлээ Батболд багшийн номны хавтас байгаа юм энэ их сонин хавтас та нар номын дэлгүүрт таарвал хавтасруу удаан хараал байгаарай стерео зураг шиг нэгэн үг тодрон гарч ирэх болно. Миний сүүлд хийсэн лого 1109 гэж байгаа реклам нь зурагтаар байн байн яваал байгаа харин тэр логоог рекламан дээр майр эффэкт оруулжээ ккк би ч танихаргүй болсон байна лээ. Тэр миний хийсэн Ди 20 бас байна логооныхоо үсэгээрээ үг тоо бичиж байгаа нь их таалагдсан шүү.

0 comments:

Post a Comment

Даяргыг бус өөрөө өөрийгөө гутаан доромжилж, элдвээр хэлэхийг зөвшөөрнө. Таалагдахгүй коммент байвал устгаад л хаячихна. :-)

:-)

Ноён Даяргаар зургаа зуруулж дизайнаа хийлгэхийг хүсвэл dayargaa@yahoo.com хаягруу мэйл бичээрэй! Мэдээж би хүмүүнлэгийн байгууллага биш болохоор өөрийн гэсэн үнэ хөлстэй шүү! ;-)

LIKE LIKE LIKE