Наадам ойртлоо

Зиаг Даярга миний бие энэ удаа өөрийн зурж байсан наадам гэдэг зургаа Нэкст элоктониксын захиалгаар жаахан янзалснаа тавьлаа. Өмнө нь эднийх зөвшөөрөлгүй ашиглаад бөөн юм болж байсын гэхдээ Нэкстэд учир байгаагүй ажлыг нь хийж байсан дүндүүк дизайнер нь л хулгай шаасан нь баригдахгүй юу! Дашрамд хэлэхэд би хүмүүнлэгийн байгууллага биш бас таалагдахгүй бол Даяргын блогоор орох албагүй шүү би мөнгөнд дуртайдаа биш энэ миний ажил болохоор тэр тэгээд мэссэнжэрт айд хийж орж ирчээд тэнэгтээд Даярга ахаа юм гуйя гуйж байна гээд байв хүн хоолны газар орчоод тогоочоо юм гуйя гуйж байна хоолноосоо өгөөч гэдэггүй биздээ! эцэст нь хэлэхэд заавал би бүх хүнд таалагдах албагүй! Таалагдах гэж хичээх юм бол яг тэдэн шиг болно за :-p

1 comments:

ммм said...

гоё ээн

Post a Comment

Даяргыг бус өөрөө өөрийгөө гутаан доромжилж, элдвээр хэлэхийг зөвшөөрнө. Таалагдахгүй коммент байвал устгаад л хаячихна. :-)

:-)

Ноён Даяргаар зургаа зуруулж дизайнаа хийлгэхийг хүсвэл dayargaa@yahoo.com хаягруу мэйл бичээрэй! Мэдээж би хүмүүнлэгийн байгууллага биш болохоор өөрийн гэсэн үнэ хөлстэй шүү! ;-)

LIKE LIKE LIKE