Хүүхдийн дууны Сиди


Зиаү Даярга миний бие энэ удаад хүүхдийн дууны сидиний дизайныг хийлээ твиттерийн шувуу мувуу цохиж яваа мөн вэлэн вектор тэмплэтнээс ашиглснаа хэлий тэгэхгүй бол манайхан хэцүү хүмүүс шүү дээ өөрсдийгөө мэддэг байх л даа ямар сайндаа тийм хүмүүст зориулж блогтоо үг нэмэхэв дээ доод хжсжгт байгаа Даярга би ер нь өөрөө уншаад өгий ккк Жингийн цуваа явж л байдаг замын ноход хуцаж л байдаг гоё үг шүү муусайн ноход гээд л ккк :-)


Харин энэ доор байгаа Сиди бол мэдээж 10н жилийн сурах бичгийнх сая хэд хоногийн өмнө би вас хөгжим 3 гээд номыг хийж дуусгасан 1 2 ийг нь мөн л би хийж байсын ингээд 10н жилийн сурах бичгүүдийг маань нэгэн хөгжмийн ном тоог нь нэгээр нэмлээ


2 comments:

Nogoohon said...

Зураг нь ёстой хөөрхөн мөртлөө ямар дээр үеийн дуунууд вэ? Пионер мионер ч гэх шиг.

Post a Comment

Даяргыг бус өөрөө өөрийгөө гутаан доромжилж, элдвээр хэлэхийг зөвшөөрнө. Таалагдахгүй коммент байвал устгаад л хаячихна. :-)

:-)

Ноён Даяргаар зургаа зуруулж дизайнаа хийлгэхийг хүсвэл dayargaa@yahoo.com хаягруу мэйл бичээрэй! Мэдээж би хүмүүнлэгийн байгууллага биш болохоор өөрийн гэсэн үнэ хөлстэй шүү! ;-)

LIKE LIKE LIKE