Мөн л шинэ лого




Энэ удаа Даярга миний бие нэгэн монгол хээгээр лого хийлээ мэдээж өлзий хээ мөн хээний голд номадс гэсэн үгний эн үсэг байгаа. Таалагдана гэдэгт итгэлтэй байна.
Өө сайхан наадсануу гэж асуухаа мартчихжээ Сайхан наадцагаасан уу ккк.

Нээрээ Ийгл телэвизийн нэг ажилчин миний блогоор ордийн байна лээ баярлалаа хөө харин зураг шааж ашилахаа болиорой! Тээр доороо дурайтал тавьцан харагддаг байна ш дээ!!!
За за тэр яахав чадахгүй юмнууд харин юм шаагаад дургүй хүргээд байдаг юм. Гэхдээ бас сайн гарууд ч их байнаа тэднийг үнэлж хүндэлж явдаг шүү мэдээж би тэднээс муу гэхдээ би зургийг нь ашиглдаггүй халтар ултар юм өөрөө л хийдэг. Тэгэж нухаж ухандаж байж л хөгжинө шүү дээ! Ер нь би шаасан ч би гадныхнаас тэр тусмаа бэлэн бэлдэж өгсөн темплэтнээс л шаана.

Блогийг маань орж үздэг хүмүүс мэддэг онигоогоо өмнөх бичлэгийн коммент дээр үлдээлдээгээчээ :-p

2 comments:

FONTY said...

hello my friend! warm greeting ^^!
your blog looks nice 0_0

by the way,
if you need to find unique fonts, you can go to our website.

best regards;

Anonymous said...

Chinii logonuud uneheer goy boldog. b bas logo zurdag uhaantai. chi ymar sowtfare ashiglaj hiideg um be? er n ali n zugeer baidagiin? nadad neg zowloj tuslaj ogooch. Zolo

Post a Comment

Даяргыг бус өөрөө өөрийгөө гутаан доромжилж, элдвээр хэлэхийг зөвшөөрнө. Таалагдахгүй коммент байвал устгаад л хаячихна. :-)

:-)

Ноён Даяргаар зургаа зуруулж дизайнаа хийлгэхийг хүсвэл dayargaa@yahoo.com хаягруу мэйл бичээрэй! Мэдээж би хүмүүнлэгийн байгууллага биш болохоор өөрийн гэсэн үнэ хөлстэй шүү! ;-)

LIKE LIKE LIKE