НҮБ-ийнхэн хэдэн юм хийлгэлээ


Зиаг Даярга миний бие энэ удаа мөн л НҮБ-ийн бичил даатгалын төслийн эмблем болон сурталчилгааных нь хуудсыг хийлээ, Шат шатны олон олон даргатай газруудын ажил үнэнийг хэлэхэд миний хүсснээр болдоггүй юм угаасаа хийсэн ажлууд дунд тавихад л ялгардаг! Монгол хүний бас нэг зан байдаг юм шиг байгаан! би үг хэлэхгүй бол бусдаасаа мияа харагдана намайг өөрийн бодолгүй гэж бодно гэдэг ч юм уу яадаг ч юм эсвэл дизайнераасаа илүү гэж өөрийгөө боддог ч юм уу тэгээл шат шатандаа баахан коммент хэлээл эцэст нь нөгөө ажил нь дизайнер хүний ур ухаан шигэсэн гэхээсээ илүү шал мэдрэмжгүй баахан гаруудын донгио санаа шингэсэн кумпуу ажил болчихдог юм. Хүнээ удирдаад бизнэсээ л хийнэ биз дизайныг дизайнертаа л даатгах хэрэгтэй ш дээ. Гэхдээ НҮБ гайгүй л дээ бас бус төслийнхэн байдаг юм.






5 comments:

Anonymous said...

тэр үнэн шүү. дараа нөгөөдөхийг нь би хийсэн гэж хүнд үзүүлэхэд ичмээр дамшиг болчдий шүү :D

Өлзий said...

goy boljee ah min

Ноён Даярга said...

Anonymous- Харин тиймээ
Өлзий- Баярлалаа хөө

Uuganaa said...

hey, ter sanaag chin bi ih sain oilgoson shu, hen yu chddg ter n tuuniigee mash sn hiihed asuuldaltai yum gej ugui, )

AHXAA said...

Нээрээ л кумпүү болчихдог шүү

Post a Comment

Даяргыг бус өөрөө өөрийгөө гутаан доромжилж, элдвээр хэлэхийг зөвшөөрнө. Таалагдахгүй коммент байвал устгаад л хаячихна. :-)

:-)

Ноён Даяргаар зургаа зуруулж дизайнаа хийлгэхийг хүсвэл dayargaa@yahoo.com хаягруу мэйл бичээрэй! Мэдээж би хүмүүнлэгийн байгууллага биш болохоор өөрийн гэсэн үнэ хөлстэй шүү! ;-)

LIKE LIKE LIKE